+38-093-283-60-82
ГоловнаОплата та доставкаСервісний центрБлогГарантіяКонтакти
RU UA

Гарантія

Гарантії та повернення товарів

На які товари надається гарантія?

На всі товари, представлені в нашому магазині, надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 5-ти років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі товару на нашому сайті або в інструкції з експлуатації. У будь-якому випадку Ви можете уточнити термін гарантії у менеджера. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину  filtry.od.ua

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні, а також за всіма адресами нашого інтернет-магазину, вказаних у контактній інформації, розміщуються сервісні центри.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає чек, що підтверджує покупку, а також гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер (якщо є);
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару;

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі.
При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Одесі, можете відправити товар назад за допомогою перевізника "Нова Пошта". Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

Що робити, якщо сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період?

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має істотний недолік, який сервісний центр неспроможна усунути.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • Корпус чи комплектуючі мають механічні пошкодження;
  • Монтаж та підключення фільтра виконано без урахування вимог цієї інструкції;
  • Температура і тиск води, що надходить на фільтр, перевищують значення, зазначені в інструкції;
  • Фільтр використовувався не за призначенням (наприклад для очищення гарячої води або агресивних рідин);
  • Картриджі чи витратні матеріали виробили свій ресурс.
  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • пошкодження спричинені гідроударами та при монтажі не використовувався редуктор, що обмежує тиск.

За відсутності дати продажу та штампу організації, що торгує, термін гарантії обчислюється з дня випуску. Гарантія не поширюється на витратні матеріали, картриджі та окремі комплектуючі. Термін придатності їм визначається ресурсом, який зазначено з їхньої упаковці.

Гарантії поширюються лише на системи, при ремонті та обслуговуванні яких використовувалися рекомендовані Продавцем деталі та вузли.